Loading...
Diensten 2017-08-21T15:53:51+00:00

FICS BIEDT CREATIEVE, OP MAAT GEMAAKTE SERVICE VOOR ELKE GELEGENHEID

Samen met de ondernemer worden de belangrijkste aspecten en bouwstenen binnen het bedrijf in kaart gebracht. Deze zullen geëvalueerd en waar nodig aangepast of versterkt worden. Dit vormt de basis waarop de trainingen gebaseerd zijn, om zo maximale efficiëntie te garanderen. Onderwerpen die worden behandeld zijn;

• Service en bedrijfscultuur;
• Recruitment proces en job descriptions;
• Bedrijfsstrategie, visie, missie en doelen;
• Competitieve methodes;
• Kerncompetencies en kernactiviteiten;
• Value Proposition Canvas, wie is onze gast en wat bieden wij deze groep;
• Bedrijfsstructuur, hiërarchieën, processen en managementstijl;
• Business Model Canvas

De ondernemers visie en een persoonlijke benadering staan centraal. Op deze manier creëren we consult én trainingen op maat. Ook helpt FICS graag met het uitwerken van concepten, ideeën en strategieën voor bestaande en nieuwe bedrijven.

Hoge prestaties en het doorvoeren van een continue kwaliteitsstandaard begint bij goed management. In onze management trainingen wordt het management aangescherpt in hun leiderschap en communicatie skills door middel van de volgende onderwerpen;

• Team coaching, wat zijn essentiële leider eigenschappen, hoe los je team issues op en hoe reageer je op (negatief) team gedrag;
• Team motivatie, hoe motiveer je op de juiste manier jouw personeel om zo een maximaal resultaat te bereiken;
• Team ontwikkeling, het effectief uitvoeren van voortgangsgesprekken, doelen stellen en teamversterking;
• Zelfreflectie, persoonlijke doelen stellen en team evaluatie

Samen creëren we een sterk, gepassioneerd team dat krachtig en doelgericht leiding geeft. Het personeel én de organisatie is dus in goede handen. Zo kun jij je bezig houden met wat je het liefste doet, ondernemen en vooruit denken.

Het bedienend personeel is continue in direct contact met de gasten. Zíj vertegenwoordigen het bedrijf door het bieden van service kwaliteit. Hoge service kwaliteit en gastvrijheid resulteert zich in meer én vaker terugkerende gasten, hogere omzet en gemotiveerd personeel. In onze personeels trainingen tillen wij het personeel naar een hoger niveau door te focussen op de volgende onderwerpen;

• Duidelijke introductie, de visie en doelen van het bedrijf;
• De kernpunten van hoge kwaliteits service, gastvrijheid én wat vooral niet te doen;
• Het belevingsdoel van de gast bij en hoe hier naartoe te werken;
• Het effectief behandelen van klachten en hoe hier positief mee te eindigen;
• Wat te doen in het geval van gasten die (opzettelijk) regels overtreden;
• Omgaan met internationale en verschillende soorten gasten;
• Upselling, het belang hiervan en de technieken hierachter;
• Interne communicatie, omgang met collega’s, management, feedback geven, zelfreflectie en persoonlijke doelen stellen
• Verbindende team oefening

De bijgebrachte kennis en vaardigheden zullen leiden tot een grotere zelfverzekerdheid binnen het team. Hierdoor gaat iedereen met meer plezier aan het werk, waardoor de gasten de service ontvangen die ze verdienen.