Loading...
OVER FICS 2017-08-21T20:27:49+00:00

“Hoge service kwaliteit, scherpe communicatie met gasten én gepersonaliseerde ervaringen zijn in deze tijden essentieel om een horecabedrijf een vooraanstaande positie in te laten nemen. FICS begrijpt dit. Met een frisse en innoverende blik worden alle links binnen het bedrijf aaneengesloten en versterkt. Vanuit een praktische en theoretische visie biedt FICS zowel trainingen als consultancy om jouw team beter te laten presteren, processen efficiënter te laten verlopen en het bedrijf naar een hoger niveau te tillen.”

Wat doet FICS?
Binnen een horecaonderneming is personeel het visitekaartje van het bedrijf. De gouden regel luidt: gelukkige werknemers, gelukkige gasten. De beste manier om dit resultaat te behalen is om ervoor te zorgen dat het hele team gepassioneerd deelneemt aan het waarmaken van de visie en missie van het bedrijf. Bestaat deze nog niet? Dan gaan we die maken. Wordt de bestaande strategie niet goed uitgevoerd door het personeel? Deze gaan we beter communiceren. Zijn er structurele issues binnen het bedrijf? Die gaan we definitief elimineren. Ben je niet tevreden over de onderlinge sfeer tussen het personeel of die tussen het personeel en de gasten? Daar gaan we zeker verandering in brengen. Door middel van effectieve, doelgerichte training en consultancy helpt FICS met het optimaliseren van jouw bedrijf. Dit zal uiteindelijk leiden tot een groter groeiend rendement. En dát voelt goed.

Waarom FICS?
Op basis van persoonlijke wensen, bedrijfscultuur en strategie stelt FICS trainingen samen en geeft gepast consult. Zo krijgt de organisatie en het team een doelgerichte boost. Waarom gebruik maken van de diensten van FICS? De feiten op een rij:
• Het team leert in korte tijd essentiële en direct toepasbare vaardigheden die de gasttevredenheid en loyaliteit verhogen;
• Het positief kunnen behandelen van klachten, ongeacht de grootte, zorgt voor terugkerende gasten en een positieve mond-tot-mondreclame;
• Training en ontwikkeling leidt tot gemotiveerd en kwalitatief personeel, waardoor hogere omzet wordt gegenereerd;
• Efficiënte processen, een positieve teamsfeer en interne motivatie zorgen voor een lagere employee turnover, wat de personeelskosten verlaagt.

Ontmoet Vicky

Vicky van Amerongen
Vicky van AmerongenFounder
FICS Hospitality & Consultancy is opgericht door horeca-liefhebber Vicky van Amerongen. Al vanaf jonge leeftijd is zij werkzaam in de horeca, variërend in alle lagen van de branche. Na veel ervaring te hebben opgedaan bij verschillende bedrijven en een bacheloropleiding aan de Hoge Hotelschool in Den Haag was het tijd om van ideeën realiteit te maken. Haar passie voor lekker eten en drinken, maar vooral voor de beleving van goede service wakkerde het idee van FICS aan. Het verbeteren van servicekwaliteit én bedrijven naar een hoger niveau tillen is haar missie. Door ervaring te combineren met theoretische kennis helpt zij op een interactieve en innoverende manier om ondernemer, personeel en gasten het maximale uit het bedrijf te laten halen.